دیرستان

جزیره قشم،اداب و رسوم جزیره قشم، معرفی روستای دیرستان

دیرستان

جزیره قشم،اداب و رسوم جزیره قشم، معرفی روستای دیرستان

گروه های تروریستی به دنبال ایجاد جنگ های قومی و مذهبی در کشورهای اسلامی هستند. | خبرها 8 تیر 1394
گروه های تروریستی به دنبال ایجاد جنگ های قومی و مذهبی در کشورهای اسلامی هستند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم درباره حادثه تاسف برانگیز حادثه خونین مسجد امام صادق(ع) کویت گفت : گروه های تروریستی به دنبال ایجاد جنگ های قومی و مذهبی در کشورهای اسلامی هستند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی قشمی افزود : حادثه کویت یک حادثه دردناکی بود که دل هر مسلمانی را آزرده خاطر می کند .

وی با اشاره به مردم بی گناه کشته شده در این حادثه افزود : گناه مردم بی گناه حاضر در مسجد که به جهت انجام فریضه ی دینی حضور داشته بودند چه بوده که استکبار جهانی از گروه های تروریستی حمایت می کند تا مردم بی گناه را قتل عام سازد.؟

امام جمعه اهل سنت قشم با اشاره به جنایات گروه های سازمان یافته بیان کرد : گروه های سازمان یافته از جمله داعش وحشی هایی هستند که می خواهند با نام اسلام به اسلام و مسلمانان ضربه بزنند و اسلام هراسی را در سر لوحه ی کار خود قرار داده اند.

وی گفت : این گروه ها در اسلام هیچ جایگاهی ندارند و هدفشان زشت جلوه دادن اسلام است که با هوشیاری مسلمانان و ایجاد وحدت این توطئه نیز خنثی خواهد شد همانند توطئه های گذشته ی آنان .

شیخ عبدالرحیم خطیبی قشمی از مسلمانان خواست تا بصیرت خود را در قبال این گونه حرکات وحشیانه ی گروه های تکفیری که به پشتوانه ی آمریکا و اسرائیل و انگلیس کار می کنند بالا ببرند و خط خود را از این غاصبان جدا کنند.

.........................
منبع: قشم آزاد